آماده باش کامل نیروهای خدمات شهری
دکتر محمد باقر قالیباف
مرد عمل و اندیشه

قائم مقام معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت : با توجه به آماده باش نیروهای خدمات شهری شهرداری ، به دنبال بارش شدید باران ، در 48 ساعت گذشته مشکلی در خصوص آبگرفتگی نداشتیم.

منصور باقر صاد در گفتگو با خبرنگار "تهران سما" با بیان این مطلب اظهار کرد : تنها در کانال سرپوشیده خیابان رسالت در تقاطع با خیابان استاد حسن بنا با مشکل مواجه بودیم که این موضوع هم با شکافتن کانال حل شد.

وی افزود : با توجه به لایروبی انهار و کانال ها در آستانه فصل بارش ، مشکل آب گرفتگی دیگری وجود نداشت . طبق گزارش رئیس پلیس راهور تهران بزرگ نیز با وجود بارش سنگین ترافیک غیر طبیعی ایجاد نشد . البته رانندگی در هنگام بارندگی با سرعت کمتری انجام می‌شود و این مساله خود ترافیک ایجاد می کند.

قائم مقام معاون خدمات شهری شهرداری افزود : پروژه های عمرانی در دست اجرا نیز مشکلی در زمان بارش ایجاد نکردند. در این پروژه ها پیش از آغاز فصل بارندگی کانالی فرعی برای انتقال آب باران تعبیه شده است.

باقرصاد افزود : شهروندان نیز لازم است به تمیز نگه داشتن انهار و جوی ها توجه بیشتری کرده و از ریختن زباله در انهار خودداری کنند چراکه عمده آبگرفتگی ها به دلیل تجمع زباله در انهار به وجود می آید.

وی تاکید کرد : همچنین شهروندان از گذاشتن زباله در کنار سطل های مکانیزه خودداری کنند چراکه احتمال سقوط زباله به داخل جوی وجود دارد که این در نهایت گرفتگی جوی و نهر را به دنبال خواهد داشت.

باقرصاد همچنین گفت : با وجود احتمال ادامه بارندگی در روزهای آتی ، نیروها و کارکنان خدمات شهری هم اکنون نیز در آماده باش کامل به سر می برند .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط حسین کشتگر قاسمی
آخرین مطالب